Կայքի գլխավոր հովանավորը «Sunny School»-ուսումնական կենտրոնն է
ԱՎԵԼԻՆ...

Մոտիվացիոն

Գաղտնի պահեք ձեր նպատակները

May 20 , 2020 | Youandworld | 0 Մեկնաբանություն

Խնդրում եմ` բոլորդ մտածեք ձեր ամենամեծ նպատակի մասին: Պատկերացրեք, որ մենք հիմա որոշում ենք ընդունում, որը պիտի իրագործենք: Պատկերացրեք, որ այդ մասին պատմում եք մեկին, որին այսօր հանդիպել եք:

Պատկերացրեեք նրանց շնորհավորանքները և ձեր մասին ունեցած բարձր կարծիքը: Հաճելի է չէ՞ բարձրաձայն ասելը: Արդյո՞ք այդպես արդեն մեկ քայլ մոտ չեք զգում ձեր նպատակին, կարծես այն արդեն դառնում է ձեր մի մասնիկը:

Հեռավար «Անգլերենի» դասընթացներ «Sunny School»-ում
ԱՎԵԼԻՆ...

Դե, վատ լուրեր. դուք պետք է ձեր բերանը փակ պահեք, քանի որ այդ լավ զգացողությունը քիչ հավանական կդարձնի ձեր նպատակի իրագործումը: Արդեն երկար փորձարկված հոգեբանական թեստերը հաստատում են, որ ձեր նպատակը ուրիշին ասելը կիջեցնի դրա իրականացման հավանականությունը:

Ամեն անգամ, երբ նպատակ եք դնում, կան որոշակի քայլեր, որոնք պետք է կատարվեն այդ նպատակին հասնելու համար: Իդեալական ձևում դուք չեք բավարարվի մինչև գործը արված չլինի, բայց երբ դուք պատմում եք ձեր նպատակի մասին ուրիշներին, և նրանք իմանում են դրա մասին, դուք բավարարում եք ստանում: Հոգեբանների խոսքերով դա կոչվում է սոցիալական իրականություն: Այս իրավիճակում ձեր միտքը մոլորության մեջ է ընկնում. ասես դա արդեն արվել է:

Այնուհետև քանի որ դուք ունենում եք այդ բավարարվածության զգացումը, քիչ եք շահագրգռված լինում անելու պահանջվող բարդ աշխատանքը: Սա հակասում է մեր բոլորիս ընդհանուր պատկերացմանը. մենք պետք է պատմենք մեր նպատակների մասին ընկերներին, որպեսզի նրանք աջակցեն մեզ:

Հեռավար «ՎԵԲ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ» դասընթացներ «Sunny School»-ում
ԱՎԵԼԻՆ...

Եկեք նայենք ապացույցը:

1926 թ-ին Կուրտ Լեվինը` սոցիալական հոգեբանության հիմնադիրը, այս երևույթը անվանեց «փոխարինում»:

1933 թ-ին Վերա Մահլերը հայտնաբերեց, որ այլոց կողմից իմանալու դեպքում, ուղեղը այն իրական է ընկալում:

ՆՈՒՄԵՐՈՒՍ ՍԻՍՏԵՄ
ԿԱՅՔԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
ԱՎԵԼԻՆ..

1982 թ-ին Փիթեր Գոլվիցերը սրա մասին մի ամբողջ գիրք գրեց և 2009 թ-ին նա հրապարակեց նոր փորձարկումների արդյունքները:

Այսպես` 163 մարդ 4 առանձին փորձերի ժամանակ գրեցին իրենց նպատակները, նրանցից կեսը հայտարարեց իրենց նպատակների մասին, իսկ մյուս կեսը `ոչ: Այնուհետև յուրաքանչյուրին 45 րոպե տրամադրվեց աշխատելու համար, որը անմիջապես ուղղված պետք է լիներ նպատակի իրականացմանը, բայց նրանց ասվեց, որ կարող են ավարտել աշխատանքը, երբ որ ցանկանան:

Նրանք, ովքեր իրենց բերանը փակ էին պահել, միջինում աշխատեցին 45 րոպե և այնուհետև, երբ նրանց հարց տրվեց, պատասխանեցին, որ երկար ճանապարհ ունեն նպատակին հասնելու համար: Բայց նրանք, ովքեր բարձրաձայնել էին իրենց նպատակի մասին, ավարտեցին աշխատանքը միջինոււմ 33 րոպեից հետո և վերջում պատասխանեցին, որ նրանք ավելի մոտ էին զգում իրենց նպատակի իրականացմանը:

Դէ եթե սա ճիշտ է, ինչ կարող ենք անել. դուք կարող եք դիմադրել նպատակի մասին հայտարարելու գայթակղությանը, դուք կարող եք հետաձգել ընդունված լինելուց ստացված բավարարվածությունը և դուք կարող եք հասկանալ, որ ձեր միտքը սխալվում է` խոսքերը գործի տեղ ընդունելով: Բայց եթե դուք իսկապես կարիք ունեք ինչ-որ բանի մասին ասելու, դուք պետք է այն անյպես անեք, որ բավարածություն ձեզ չտա:

Մարդի'կ, երբ հաջորդ անգամ դուք գայթակղվեք պատմել ձեր նպատակների մասին, ինչ կասե՞ք` ՈՉԻՆՉ. հենց այդպես լավ է:

Բաժանորդագրվեք և ստացեք նոր հոդվածների հղումները


Դեպք մետրոյում : Բարձրարդյունավետ մարդկանց 7 սովորույթները

Դեպք, որը պատահել է Սթիվեն Քովիի հետ նյույորքյան մետրոյում մի կիրակի` առավոտյան: Քովին պատմում է. «Հիշում եմ պարադիգմայի փոքրիկ տեղաշարժը, որն զգացի մի կիրակի առավոտյան նյույորքյան

Շարունակել կարդալ

Մտածելակերպի 10 փոփոխություն

Փոխելով ձեր մտածելակերպը՝ կարող եք փոխել ձեր կյանքը։ Ահա 10 բան, որ պետք է փոխել ձեր կյանքը ավելի լավը դարձնելու համար։ Սխալվելու վախը։ Փորձի՛ր, դու կարող ես։ Արա այն, ինչ կարող ե...

Շարունակել կարդալ